Mijn Amerikaanse gewoontes die ik verloor toen ik naar Argentinië verhuisde

tiznodi

Administrator
Forumleiding
Wees beledigd als iemand je overgewicht noemt. Ze zijn echt geïnteresseerd in uw gezondheid en zal u vertellen als u op de rand van steeds een ongezond gewicht.

Denken therapie was iets om je voor te schamen

Argentinië is het land met het grootste aantal therapeuten per hoofd van de bevolking. Iedereen is of is naar therapie geweest op een bepaald punt in hun leven, en niemand is bang om er letterlijk over te praten.

Doe snel mee

In Argentinië, kleding zijn erg duur, vooral als gevolg van import wetten, dus het kopen van alle nieuwe trends, ongeacht hoeveel je van plan bent om ze te houden voor het seizoen is niet iets wat ze hebben de luxe te doen, of ze willen of niet. Ze nemen weloverwogen beslissingen met elke outfit die ze kopen.

Ik noem mezelf 'Amerikaan'

"Ik ben ook een Amerikaan," zullen ze antwoorden met een sneer. Het is het beste om achternaam estadounidense in het Spaans te zeggen, en hoewel er geen echt Engels equivalent voor is (ben ik een verenigd statisch?). Het is het makkelijkst om dit te zeggen en discussie volledig te vermijden.

Het blijkt op tijd

Als ik eetplannen heb om 21: 00, kom ik om 21:30 en het zou me niet verbazen als sommige mensen nog steeds langskomen rond 22: 00. Ben je te laat voor je werk of voor een interview? Het is niet belangrijk.

Afgeleid worden door een persoonlijke vraag tijdens een interview

In een interview in Argentinië werd hem gevraagd: "hoe oud ben je? met wie woon je samen?"Ben je van plan om zwanger te worden?"Ik heb zelfs gehoord dat sommige werkgevers het huis van een kandidaat bezoeken om te zien hoe ze leven.

De familie ontmoeten was een serieuze zaak

In Amerika kun je wachten tot de verloving om de ouders te ontmoeten. Ondertussen, in Argentinië, de meeste mensen wonen met hun familie tot hun late 20 Dec. Bovendien zijn familiefuncties zeer gebruikelijk. Dus, of je nu echt dating iemand of hebben nieuwe vrienden gemaakt, je zal waarschijnlijk worden uitgenodigd voor een familie barbecue op elke zondag.

Stress over werk

Ik nam de houding van no pasa nada aan (een ruwe vertaling: het komt goed). Een moeilijke werkdruk? Nee, pasa nada, we maken het morgen af. Is er een nieuw probleem? Nee, pasa nada, het antwoord zal komen. Met deze houding duurde het zeker langer om problemen op te lossen, wat een verspilling van geld voor het werk kan betekenen, maar aan het eind van de dag leerde ik niet te veel te benadrukken over het werk en niet alles dag na dag te nemen.

Ik wacht om de straat over te steken

Auto ' s stoppen niet voor u, en voetgangersoversteekplaatsen betekenen niets, dus het is het beste om over te steken wanneer je kunt en bidden voor het beste. Het wordt echt een vaardigheid.

Eten tot 19.00 uur

Probeer om 18:00 in een restaurant te komen voor de laatste maaltijd van de dag, en ze zullen begrijpen dat je een vreemde bent. Een familiediner begint van 20: 00 tot 21: 00 uur, maar het is ook niet ongewoon om een gezin met jonge kinderen uit eten te zien om 12:00 uur. Het diner met vrienden in de stad begint tussen 9 en 10 uur. Augustus.

Denken dat een auto baan is slechts voor een auto

In-en uitstappen is hun tweede natuur, maar toen ik in een auto stapte in de grote stad Buenos Aires kreeg hij bijna een hartaanval. Ze delen reepjes, zoals plakjes pizza.

Wachten tot het diner eindigt na het beëindigen van uw maaltijd

Sobre mesa is de term die wordt gebruikt door Argentijnen om de tijd te beschrijven die het duurt tussen de 30 minuten en twee uur voor Dec om te chatten, wijn te drinken en af te maken na het eten. Zelfs als het alleen jij en een naaste is, is het zeldzaam om snel te eten en de tafel te verlaten. U kunt verwachten vriend en familie evenementen duren de hele avond.

Elke dag Starbucks drinken

Niemand bezoekt Starbucks zo vaak als Amerikanen. Argentijnen geven de voorkeur aan een espresso na het diner para bajar la comida (het helpt het gerecht om naar beneden te vallen) of een klein café con leche (koffie met melk) in de ochtend. Anders zul je ze zien drinken partner, een lokale drank vergelijkbaar met thee gedronken uit een pompoen en stro.

Alles kopen wat ik nodig heb in één winkel

Uw favoriete slager is verduleria voor uw vlees, fruit en groenten, apotheek voor geneesmiddelen en huidverzorgingsproducten, bakkerij voor thee en gebak in het midden van de dag, ijssalon in het weekend (zie. Gewoonte # 15). Dan heb je je lokale drukkerij, briefpapier winkel, of zelfs een gezonde voedingswinkel voor noten en zaden. Zorg ervoor dat je altijd vooruit te plannen om jezelf te besparen een dag van het rennen rond te grijpen alles.

Om te denken dat alle ijsjes gelijk zijn

Ik herinner me de eerste keer dat ik ijs wilde kopen in de winkel. Dit was ketterij! Er is een hiërarchie van de beste ijs in de stad. Sommigen kunnen zeggen dat dit Freddo is; anderen kunnen hun eigen buurt favoriet hebben. Maar wat er ook gebeurt, het gaat altijd om het bellen van de ijssalon en het kiezen van een handvol verschillende smaken om ieders dessert hunkeren.

Terug
Bovenaan